دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آموزش نکات آرایشی برای عکاسی

admin bayan blog | شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

آموزش نکات آرایشی برای عکاسی

آموزش نکات آرایشی برای عکاسی

دانلود روز : کرم پودر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند ما را به این آرزو نزدیک‌تر کند اما استفاده از چنین کرم‌هایی هم راز و رمزهای خود را دارد و هرکسی نمی‌تواند به این راحتی‌ها برای خودش یک پوست صاف و شفاف بسازد. در اینجا قدم‌به‌قدم با شما همراه شده‌ایم تا تمام رازها و تکنیک‌های انتخاب و استفاده صحیح از چنین محصولاتی را برای‌تان مطرح کنیم چون یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه‌تنها صورت را مصنوعی نشان می‌دهد بلکه رنگ‌های آرایشی را هم بدرنگ نشان می‌دهد. البته یادتان نرود که برای داشتن یک پوست خوب اول از همه باید با پزشک متخصص مشورت کرد.

این مراحل را به ترتیب اجرا کنید
کار را با پوست مرطوب شروع کنید
قبل از آنکه سراغ مواد آرایشی‌ خود بروید باید پوست‌تان را به خوبی بشویید و اگر بتوانید روی آن لایه‌برداری مختصری انجام دهید و درنهایت هم با کرم مرطوب‌کننده مناسب با نوع پوست خودتان خشکی را کاملا دور کنید تا پوست به راحتی پذیرای مواد آرایشی باشد.

 

نوع پوست‌تان را بشناسید
اگر می‌خواهید دچار مشکلات پوستی نشوید هنگام انتخاب هر محصول پوستی باید حواس‌تان باشد که با نوع پوست شما سازگار باشد؛ مثلا کسانی که پوستی چرب و مستعد آکنه دارند باید سراغ محصولات فاقد چربی (oil free) بروند یا کسانی که پوست خشک و معمولی دارند باید محصولاتی را انتخاب کنند که حاوی مرطوب‌کننده باشد. پوست‌های حساس هم باید به‌دنبال محصولات غیرحساسیت‌زا (hypoallergenic) و غیرکومدون‌زا (noncomedogenic) باشند. توضیحات کامل‌تر را می‌توانید در صفحه بعد پیدا کنید.

 

 

رنگ مناسب را چطور انتخاب کنید؟
اگر می‌خواهید یک کرم‌پودر جدید بخرید نباید رنگ آن را پشت دست امتحان کنید چرا که رنگ‌ آن همسانی چندانی با پوست صورت ندارد. برای انتخاب اول رنگی را که فکر می‌کنید با پوست شما سازگارتر است، انتخاب کنید. بعد از تیره‌ترین تا روشن‌ترین آن را روی خط فک‌تان بگذارید سپس زیر نور طبیعی بروید و بازتاب هر کدام از آنها را چک کنید؛ رنگی که روی صورت شما چندان مشخص نباشد انتخاب خوبی است.

 

کرم‌پودرتان را همراه با فصل عوض کنید
پوست شما در همه فصل‌ها رنگی یکسان ندارد و در برخی فصل‌ها تیر‌ه‌تر است و بعضی فصل‌ها روشن‌تر از طرف دیگر رنگ پوست با سن هم تغییر می‌کند، بنابراین نباید انتظار داشته‌ باشید رنگی را که سال قبل برای‌تان مناسب بوده‌ در حال حاضر هم مناسب باشد؛ شما باید به طور مرتب رنگ کرم‌پودرتان را با توجه به رنگ پوست‌تان تغییر دهید تا مبادا روی پوست بیش از اندازه تیره یا روشن به نظر برسد.

 

سبز و بنفش انتخاب کنید
اگر روی صورت‌ تان جای زخم یا جوش یا حتی لکی وجود دارد استفاده از کرم‌های گریم (PRIME) می‌تواند برای صاف کردن و یک‌رنگ کردن پوست شما حسابی به کار آید، کرمی که پایه‌سبز دارد، می‌تواند به خوبی قرمزی‌ها را بپوشاند چرا که سبز در تضاد کامل با قرمز است. اگر هم پوستی رنگ‌پریده و بی‌طراوت دارید توصیه می‌کنیم سراغ کرمی با پایه بنفش بروید تا کمی به پوست جان بدهد.

آموزش نکات آرایشی برای عکاسی

کانسیلر را فراموش نکنید
شما می‌توانید با استفاده از کانسیلر مقدار کمتری کرم‌پودر استفاده کنید؛ البته باید یادتان باشد که روی پوست، رنگ کرم‌پودر را با کانسیلر کاملا مخلوط کنید تا مرز میان آنها مشخص نشود.

 

حالا نوبت کرم‌پودر است
پشت دست شما می‌تواند مانند پالت نقاشی عمل کند به شرط آنکه کاملا تمیز باشد. باید چند قطره از کرم‌پودر را روی پشت دست بگذارید و بعد با برس مخصوص کرم‌پودر آرام روی آن بزنید و رنگ را روی پوست صورت پخش کنید؛ باید رنگ را دورتا دور صورت و اطراف گردن کاملا یکنواخت پخش کنید؛ کناره‌های گوش را فراموش نکنید و درنهایت با برس رنگ صورت را کاملا یکنواخت کنید تا مبادا تکه‌ای پر رنگ یا کم‌رنگ باشد.

 

به صورت حجم دهید
اگر بخواهید یک آرایش کامل داشته‌ باشید باید کمی تکنیک‌های گریم را به کار ببرید؛ مثلا برای مشخص کردن حالت صورت می‌توانید با استفاده از پودری نسبتا تیره‌تر از رنگ پوست خودتان کناره‌های صورت را سایه بیندازید؛ کافی است با یک برس آرایشی مخصوص پودر که سر آن کوچک و زاویه‌دار است کناره‌های صورت و خط رویش موها را تیره کنید، شما باید منحنی نزدیک استخوان گونه و زیر خط فک را به شکل عدد ۳ پودر تیره بزنید و سپس رنگ را پخش کنید تا مرز میان رنگ‌ها مشخص نباشد.

 

 

چه کارهایی با برنزه کننده‌ می‌توان کرد
پودرهای برنزه‌کننده می‌توانند تاثیری بیشتر از آنچه شما تصورش را بکنید، داشته ‌باشند. شما می‌توانید با این پودرها درخشندگی متفاوتی به صورت‌تان ببخشید؛ کافی است با یک برس نسبتا بزرگ آرایشی مقدار کمی از پودر برنزه‌کننده را بردارید و روی قسمت‌هایی بزنید که معمولا بر اثر نور خورشید تیره می‌شوند، یعنی اطراف استخوان‌های گونه، قسمت پایینی بینی و کناره‌های صورت. با این کار آرایش شما بسیار طبیعی‌تر جلوه می‌کند. یادتان نرود که رنگ‌ها را یکنواخت کنید.

 

اگر می‌خواهید عکس بگیرید
اگر برنامه عکاسی دارید توصیه می‌کنیم سراغ مدادها یا سایه‌های روشن‌کننده بروید چرا که می‌توانند جلوه خاصی به صورت شما بدهند؛ کمی از روشن‌کننده را در وسط بینی و در امتداد استخوان ابرو (بالای پلک) جای سایه‌ چشم بزنید تا این قسمت‌ها را برجسته‌تر نشان دهید (در شکل این نقاط به خوبی نشان داده شده ‌است).در نهایت هم رنگ را یکنواخت کنید.

 

کدام کرم‌پودر را بخرید
کسانی که پوست براقی دارند
کسانی که پوست براق و شفافی دارند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشد اما گاهی هم جوش‌های ریزی در آن دیده می‌شود بهتر است بعد از زدن ضدآفتاب مخصوص پوست از پنکیک استفاده کنند چراکه در این مواقع پنکیک هم قدرت پوشانندگی خوبی برای جوش‌ها دارد و هم این‌گونه پوست‌ها را جوان‌تر نشان خواهد داد.که البته نباید هیچ‌گاه پنکیک را دور چشم‌ها زد بلکه تنها با گذاشتن و برداشتن پد پوست را باید کمی مات کرد.

 

کسانی که پوست خشک دارند
اگر پوستی خشک دارید و همیشه مجبورید آن را با انواع کرم‌های مرطوب‌کننده مرطوب نگه دارید بهتر است در بعضی موارد، نه همیشه، از پنکیک در پایان آرایش ‌تان استفاده نکنید چرا که در هر سنی که باشید خشکی پوست‌تان باعث می‌شود که با پنکیک خطوط چهره بیشتر مشخص شود، راه بهتر آن است که پس از استفاده از ضدآفتاب مخصوص پوست‌تان تنها از یک کرم پودر خوب استفاده کنید و در صورتی که دوست داشتید پوست‌تان مات دیده شود کرم‌‌‌پودر مات بخرید و روی ضدآفتاب‌تان بزنید.

 

اگر پوستی کدر دارید
اگر پوستی کدر و دارای جوش و همین‌طور لک‌های به‌جا مانده از جوش دارید، ابتدا ضدآفتاب فاقد چربی خود را بزنید، سپس از یک کرم‌پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد، استفاده کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را خوب روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد یا همان ابر پنکیک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را کمی از براقی به ماتی برسانید. باز هم در نظر داشته باشید که پد را اطراف چشم‌ها نمالید.


  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی