دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تعبیر خواب مدفوع

admin bayan blog | شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

تعبیر خواب مدفوع

taburkhab

تعبیر خواب مدفوع,تعبیر خواب مدفوع,تعبیر خواب مدفوع سگ,تعبیر خواب مدفوع بچه,تعبیر خواب مدفوع گربه,تعبیر خواب مدفوع نوزاد,تعبیر خواب مدفوع پرنده,تعبیر خواب مدفوع گاو,تعبیر خواب مدفوع در دهان,تعبیر خواب مدفوع کبوتر,تعبیر خواب مدفوع مرده,مدفوع غایط، یا مدفوع انسان چیزی است که در خواب ها بسیار دیده می شود و غالب مراجعه کنندگان به معبران در این باره سئوال می کنند و اهل تعبیر نیز فراوان در این باره حرف زده و نوشته اند. این شهرت دارد که می گویند غایط در خواب پول است و به خصوص پول نقد. این تا حدودی می تواند درست باشد چون دیدن آن در خواب خوب است اما پول نیست.

مدفوع انسان چیزی است که در خواب ها بسیار دیده می شود و غالب مراجعه کنندگان به معبران در این باره سئوال می کنند و اهل تعبیر نیز فراوان در این باره حرف زده و نوشته اند. این شهرت دارد که می گویند  مدفوع در خواب پول است و به خصوص پول نقد

این تا حدودی می تواند درست باشد چون دیدن آن در خواب خوب است اما پول نیست

ابن سیرین نگاشته که دیدن  مدفوع در خواب رهایی از غم و رنج است و مجلسی رحمه الله علیه معتقد است دیدن غایط در خواب خوب است چون بیننده خواب از همه غم ها و رنج ها برهد و قرضش ادا شود.

در نفایس الفنون و عرایس العیون می خوانیم که غایط مالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد.  مدفوع کردن از غم رها شدن است

این گمان که  مدفوع  در خواب پول می باشد زیاد است. آنها که در خانواده ها به طور سنتی خواب تعبیر می کنند  مدفوع را پول می دانند و شهرت پول بودن آن از همین جا ریشه گرفته و جالب این که آن را پول و مال شمرده اند.

دیدن مدفوع در خواب پول و مال نیست رهایی از غم و رنج و اندوه است و چون پول یکی از عوامل تخفیف دهنده آلام ماست تعبیر پول را به  مدفوع نسبت داده اند.

ضمنا اگر غم و رنج، از بی پولی باشد رهایی از آن با پول میسر است که می تواند  مدفوع در این جا پول باشد.

دانیال (ع) می گوید: دیدن پلیدی ادمی در خواب دلیل مال حرام است و سرگین چارپایان نیز مال حرام است ولی سرگین درندگان مالی است که با ظلم و ستم بدست می اید. / جابر مغربی می گوید: پلیدی که از ادم جدا شود در خواب دلیل بر مالی است که از دست می دهد. اگر ببیند میان پلیدی راه می رفت یا در راه یا در خانه در پلیدی غرق شد از پادشاه به رنج و اندوهی دچار می شود، اگر ببیند روی پلیدی پا گذاشت و افتاد و همه بدنش الوده شد، اگر در جایگاهی پست و ناپسند بود از حاکم و والی به او رنج و ازاری وارد می شود. / حضرت صادق (ع) می فرماید: تعبیر دیدن اسهال در خواب، اگر در جایگاه ان باشد بر چهار وجه است: ۱- مال حرام ۲- گشایش و اسانی ۳- خرج کردن مال برای عیال ۴- برطرف شدن غم و اندوه ؛ و سرگین دیدن در خواب دلیل بر گنج و ثروت است. درباره : (تعبیر خواب) , پ , س , م , (ماهها) , اذر

خالد بن علی بن محد العنبری

اگر کسی در خواب ببیند که در حال مدفوع کردن است و مردم نیز، به او نگاه میکنند، باید از اعمالی که مایه آبروریزی هستند به شدت بپرهیزد.
اگر کسی در خواب ببیند که در بسترش مدفوع میکند، زنش را طلاق میدهد و به بیماری درازمدتی مبتلا میگردد و اگر ببیند که بدن و لباس هایش را به مدفوع و نجاست آلوده کرد، مرتکب جرم و گناهی میشود.

کتاب سرزمین رویاها

خواب مدفوع : پول و گرایش به پوچ گرایی

مدفوع نوزاد روی تخت : امتیاز بزرگی نصیبتان میشود

مدفوع حیوانات : منفعت های بزرگ براحتی نصیب شما می شود .

هرنوع مدفوع دیگر : هدیه پرارزشی دریافت میکنید .

ابن سیرین نگاشته که دیدن غایط در خواب رهایی از غم و رنج است و مجلسی رحمه الله علیه معتقد است دیدن غایط در خواب خوب است چون بیننده خواب از همه غم ها و رنج ها برهد و قرضش ادا شود. در نفایس الفنون و عرایس العیون می خوانیم که غایط مالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد. غایط کردن از غم رها شدن است. این گمان که غایط در خواب پول می باشد زیاد است. آنها که در خانواده ها به طور سنتی خواب تعبیر می کنند غایط را پول می دانند و شهرت پول بودن آن از همین جا ریشه گرفته و جالب این که آن را پول و مال شمرده اند. دیدن غایط در خواب پول و مال نیست رهایی از غم و رنج و اندوه است و چون پول یکی از عوامل تخفیف دهنده آلام ماست تعبیر پول را به غایط نسبت داده اند. ضمنا اگر غم و رنج، از بی پولی باشد رهایی از آن با پول میسر است که می تواند غایط در این جا پول باشد.

ابن سیرین می گوید: سرگین و پهن اسب و گاو در خواب دلیل بر مال و نعمت است و مخصوصا اگر کسی ببیند سرگین بسیار دارد مال و نعمت بسیار بدست می اورد و سرگین ادمی دلیل بر مال حرام است. اگر کسی در خواب ببیند در بستر خود پلیدی کرد قسمتی از مال خود را به همسرش می دهد، اگر ببیند وقتی سرگین و پلیدی انداخت ان را با خاک پوشاند، مال خود را در زمین پنهان می کند. / کرمانی می گوید: اگر ببیند سرگین مردم را می خورد مال حرام می خورد و از حرام مال کسب می کند. اگر ببیند در جای ناشناسی سرگین انداخت مال خود را در کاری که اجر و ثوابی ندارد خرج می کند، اگر ببیند بدن خود را به پلیدی الوده کرد، مرتکب گناهی می شود، اگر ببیند مرتکب اسهال شده مال خود را به اسراف خرج می کند، اگر ببیند از شکمش مثل سیل نجاست بیرون امد از پادشاه به غم و اندوه مبتلا می شود. /


  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی