دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام شکل قلب

admin bayan blog | جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام شکل قلب

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام شکل قلب با بالاترین کیفیت

پخش از دانلود روز

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام شکل قلب :

فکرت هنوز تویه سرمه

حواسم پرت تو میشه وقتی دوری ازم
روزام بدونه تو میگذره کسی چیزی نمیدونه از دله من
نذار از این انتظار خسته شم

نذار به دوده تلخ وابسته شم
بیا و فکرمو خرابش نکن

واسه بهونه هاتم خواهش نکن
سخته دیگه بگذرم از تو از پسه دلتنگیه شبهام

فقط تویی که بر میای وقتی با من میمونی تنها

شکله قلب میشینه رو چشمات با قلبه من کنار بیا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام شکل قلب

♫♫♫♫♫♫

خاطراتم کنار تو تازگی داره هر بار
من یه عمره میشناسمت

از غرورت دست وردار
ظاهرش خوب مونده فقط روحه از دست رفته ی من
احتیاج دارم من به تو احتیاج داری تو به من

نذار از این انتظار خسته شم

نذار به دوده تلخ وابسته شم
بیا و فکرمو خرابش نکن

واسه بهونه هاتم خواهش نکن
سخته دیگه بگذرم از تو از پسه دلتنگیه شبهام

فقط تویی که بر میای وقتی با من میمونی تنها

شکله قلب میشینه رو چشمات با قلبه من کنار بیا

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام شکل قلب

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام شکل قلب


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی