دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری و بهزاد پکس بنام الکی مثلا

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری و بهزاد پکس بنام الکی مثلا با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری و بهزاد پکس بنام الکی مثلا :

شبه تولد منه ببین کنارمن همه

انگار بازم نگاه تو اینجا کنار من کمه

نیستی ولی همه ازم حاله تورو میپرسیدن

به رووم نیاوردن ولی از رو نگام میفهمیدن

شبه تولد منه یه بغضی حبسه تو گلوم

تو آرزویه من بودی کی بود رسید به آرزوم

دلم گرفته از همه از این شلوغیو صدا

لحظه ی رفتن یادته فقط میپرسیدم چرا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمدرضا شهریاری و بهزاد پکس بنام الکی مثلا

♫♫♫♫♫♫

چقد خوبه اینجا همه چی سر جاشه

بهترین صدا که شنیدم صدا خندهاشه

همه چی خوبه کنارمی دست تو دست

درگوشم میگه یعنی بهتر از تو هست هه

همه خوشحالیم باهم از تنهایی نمیگیم دل خوش داریم

چقد قه قهه میزنی بنظرم مستی اینارو گفتم الکی مثلا هستی

الکی مثلا هنوز دستاتو دارم شبه تولدمه ها هنوز عکساتو دارم

چقد خوب بود همه چی مگه غمم داشتیم ها مگه چیزی کمم داشتیم

راستی مثه اون قدیما هنوز درارو میشکنی

همه جا رنگیه سروصدارو میشنوی

زیاد حرف نمیزنم یه افسرده ی مریض

دیگه حس خوندم نیست هنوز صدامو میشنوی

شمعارو فوت کنم الان به عشق کی بگو

اونکه کنار من به فکر یه عشقه دیگه بود

همه شادن دورمو نگاه چه شلوغه

عکسایه سلفیمو نبین این خنده ها دروغه

الان چه حالی داری تو گجا با کی نشستی

یا تو بغلشی یا مثه همیشه مستی

چی دارم میخونم تو که کنارمی هنوز

چقد خوشحالی الکی مثلن هستی

شبه تولد منه ببین کنارمن همه انگار بازم نگاه تو اینجا کنار من کمه

نیستی ولی همه ازم حاله تورو میپرسیدن به رووم نیاوردن ولی از رو نگام میفهمیدن

شبه تولد منه یه بغضی حبسه تو گلوم تو آرزویه من بودی کی بود رسید به آرزوم

دلم گرفته از همه از این شلوغیو صدا لحظه ی رفتن یادته فقط میپرسیدم چرا

حسه کسیو ندارم همش درگیر میشم

با خاطراته بدت چیو تبریک میگم

اصلن چند سالم شده برام فرق نمیکنه

یه نگاهتو به همه چی ترجیح میدم

چشام خشک شد به در ها آخه معرفت کجاست

راستی الان یکی دیگه همه کسه شماست

الان پیشه اونی دم به ساعت چکت میکنه

دلت گیر کرده پیشت حالا اون نفسه شماست

تو که خوبه حالت این دفعه من خورد شدم

مثه خودتم دیگه مغرور شدم

مثه خودتم ها از این به بعد راحت میخوابم

تو بالاهایی من پایین شهر خورد شدم

صدامو میشنوی دیگه همرنگت نیستم

دیگه بازیچه ی دله سنگت نیستم

بهت فک نمیکنم حتی شبه تولدم الکی مثلن دیگه دلتنگت نیستم

الکی مثلن دیگه دلتنگت نیستم


  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی