دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش نام بی تو سختمه

admin bayan blog | جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش نام بی تو سختمه

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش بنام بی تو سختمه با بالاترین کیفیت

ترانه سرا و آهنگساز : افشین سیاهپوش , تنظیم کننده و نی: على دهقانى
میکس: میلاد فدکى , مسترینگ: فرید قهرمانپور , مدیر تولید: محمد اسدیان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید افشین سیاهپوش نام بی تو سختمه :

من بی تو سختمه خونه رو ترک کنم
من بی تو سختمه قهر کنم با خودم
من فقط دلخوشیم تورو دوست داشتنه
با تو قدم زدن کمترین حقمه
سخته پنهون شدن پشت یک خاطره
سخته یادم بره سخته یادت بره
هوای بین ما ابری و تاره
گریه دست از سرم بر نمی داره
وقتی که عشق تو به سراغم میاد
بوی عطر تنت به اتاقم میاد
من و دیوونه دل یاد تو می کنم
من و دل عاشق فکرای بیخودیم
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید افشین سیاهپوش نام بی تو سختمه

♫♫♫♫♫♫
من فقط دلخوشیم تورو دوست داشتنه
با تو قدم زدن کمترین حقمه
سخته پنهون شدن پشت یک خاطره
سخته یادم بره سخته یادت بره
بی تو سختمه بازم عاشق بشم
باز جوونی کنم مثه سابق بشم
بعد تو کی منو سر به راه می کنه
اسممو عاشقونه صدا می کنه
من فقط دلخوشیم تورو دوست داشتنه
با تو قدم زدن کمترین حقمه
سخته پنهون شدن پشت یک خاطره
سخته یادم بره سخته یادت بره
بی تو سختمه بازم عاشق بشم
باز جوونی کنم مثه سابق بشم
بعد تو کی منو سر به راه می کنه
اسممو عاشقونه صدا می کنه

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی