دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

admin bayan blog | سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من با بالاترین کیفیت

این آهنگ محصول شبکه استانی اصفهان و برنامه زنده رود می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من :

به چشمام نگاه کرده باشی میگی

این اشکا و این گریه آشوب نیست

چی باید بگم تا که توجیه شی

بلند شو برو حاله من خوب نیست

میدونم کنارم نشستی ولی

تو دلت پیشه من تنگ و ناراحته

پر از اضطرابم پر از استرس

تو اما خیالت یه جا راحته

بازم سد راهت شدم تا نری

شاید مشکل از این دله سادمه

تو با خاطراتت به من میرسی

من از آرزوهام تو رو یادمه

میدونم که از دست من خسته ای

تو میبینی این حال افسردمو

به دردت نخوردم فقط چند سال

رو دوشت کشیدی تن مردمو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

♫♫♫♫♫♫

به اونم بگو اون که جای منه

بگو بودنش از دعای منه

بگو چند ساله به پایه منه

بگو عاشق خنده های منه

بگو چشمامو اشک اون سیر کرد

پاهامو شکستو زمین کرد

بگو چند سالی منو پیر کرد

بگو منتظر بودمو دیر کرد دیر کرد

متن آهنگ حال من علیرضا روزگار

بازم سد راهت شدم تا نری

شاید مشکل از این دله سادمه

تو با خاطراتت به من میرسی

من از آرزوهام تو رو یادمه

میدونم که از دست من خسته ای

تو میبینی این حال افسردمو

به دردت نخوردم فقط چند سال

رو دوشت کشیدی تن مردمو

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

دانلود با کیفیت 128 - 2.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی