دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام دنیا دنیا

admin bayan blog | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام دنیا دنیا

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام دنیا دنیا با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ : امین رستمی , تنظیم : پازل باند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام دنیا دنیا :

بعضی حرفا گفتنیه بعضیاشم نگفتنی

گفتنیارو که اینجا گفتم نگفتنیارم بیخیال

دنیا دنیا گرفتی از من هر چی عاشقش شدم

دنیا دنیا بازم که موندم اینجا تنها با خودم

دنیا دنیا بازم که بد شدی با زندگیه من

دنیا دنیا کی خواسته بود بدی تو زندگی به من بیخیال بیخیال

بیخیاله زندگیه من باش بیخیاله اون که خیسه چشماش

بیخیاله اونکه ساده رفته بیخیاله آخرایه هفته

بیخیاله خنده هایه زوری بیخیاله اونهمه صبوری

بیخیال هر چیزی که کم بود اما دنیا اون برادرم بود

بیخیاله دستایه کبودو بیخیاله هر چیزی که بودو

بیخیاله گریه زیر بارون بیخیاله عاشقانه هامون بیخیال

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام دنیا دنیا

♫♫♫♫♫♫

دنیا دنیا ما بیخیال شدیمو تو نمیگذری

دنیا دنیا منو همیشه سمت گریه میبری

دنیا دنیا تو هیچی نیستی غیر خاطراته من

دنیا دنیا چه زجری میکشن اونا که عاشقن بیخیال بیخیال

بیخیاله نسبتایه خونی بیخیاله حسرته جوونی

بیخیاله ژسته بی گناهی بیخیاله عشقه اشتباهی

بیخیال روزایه بی پولی

بیخیاله شعرایه اصولی

بیخیاله هر چی باورم بود

اما دنیا اون برادرم بود

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی