دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید کامران رسول زاده بنام قفس ترانه

admin bayan blog | سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید کامران رسول زاده بنام قفس ترانه

دانلود آهنگ جدید کامران رسول زاده بنام قفس ترانه با بالاترین کیفیت
ترانه و آهنگ : کامران رسول زاده , تنظیم : پدرام آزاد , میکس و مستر : آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید کامران رسول زاده بنام قفس ترانه :

نفس که میکشم از توست هوا هوایه پس از توست

و من هنوز چه گیجم هوایه بی تو پر از توست

تو نرفتی نه تو نمیری تو نرفتی نه ت نمیری

تو رو من هنوز تو خاطراتم دارم

تو رو حس میکنم هر لحظه کنارم

پشته هر حسی که دارم تو نشستی

تو رو کم میارم اما باز هستی

تو نرفتی نه تو نمیری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران رسول زاده بنام قفس ترانه

♫♫♫♫♫♫

هوایه بعد تو در من هوایه حسرتو مردن

قفس ترانه نوشتن و میله هارو شمردن

هوایه بعد تو در من هوایه بی تو شکفتن

تو نرفتی نه تو نمیری

تو نرفتی نه تو نمیری

تو رو من هنوز تو خاطراتم دارم

تو رو حس میکنم هر لحظه کنارم

پشته هر حسی که دارم تو نشستی

تو رو کم میارم اما باز هستی

تو نرفتی نه تو نمیری

تو رو من هنوز تو خاطراتم دارم تو رو حس میکنم هر لحظه کنارم

پشته هر حسی که دارم تو نشستی تو رو کم میارم اما باز هستی

دانلود با کیفیت 320 - 9.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید کامران رسول زاده بنام قفس ترانه

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید کامران رسول زاده بنام قفس ترانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی