دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ ریسک از زانیار خسروی و متن آهنگ

admin bayan blog | سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ

Xanira Khosravi – risk

دانلود آهنگ بسیار زیبا و فوق العاده شنیدنی زانیار خسروی به نام ریسک

سلام خدمت همراهان و بازدیدکنندگان گرامی


از این آهنگ خودم خیلی خوشم میاد گفتم برای شما هم بزارم تا کیف کنید و لذت ببرید


برای دانلود به ادامه مطلب بروید 


زانیار خسروی بنام ریسک




متن آهنگ ریسک زانیار خسروی

 

مثل پروانه میگردم دور سرت / که همه ببینن و برن از دور و برت
منو و تو دیگه تو قلب هم حبسیم / همه عیب دارن فقط منو و تو بی نقصیم
نمی ارزه یه لحظه ازت دور شم / باید همه ما رو ببینن و زود کور شن
واسه تو یه عاشق صد در صدم / که تو رو دیدم پرید عقل از سرم
به جز تو دیگه من هیچکی رو نمیخوام / وقتی باشی بقیه به چش نمیان
چه حس خوبی دارم باهات امشب من / خودت مثل گل و چشات شبنم
دوست دارم همه ببیننت و محوت شن / ولی من مهمون دل گرمت شم
آخه دیگه مثل تو کسی نیست که / واسه همینه که دل کندن ریسکه
از خدا میخوام که تو رو نگیره از من / اگه تو نباشی میمیرم از غم
میدونم تو عاشق من میشی کم کم / منم میشم همونی که میخوای حتما
همیشه تو زندگی بلند پرواز بودم / چیزایی که میخواستم خاص بودن
حالا من به تو میگم که دل به تو میدم / بیا که فاصله کم بشه از تو تا ابد
خوشحالم که دستاته با من / با تو میرن بالا ضربان قلب
احساساتم دچار نوسان قطعا / با توام خوبم و خوبه که با تو باشم
دوست دارم با صدای تو از خواب پاشم / کی حاضر به خاطرت دنبال تو راه بره
آره اینقدر بیا تا که بالاخره وا بده / قطعا هستن کسایی که حتما
یه حرفی زدن و دبه کردن / نری بهشون رو بدی پیش من که اومدی
باید اون بالا ها دنبالت بگردم / از خدا میخوام که تو رو نگیره از من
اگه تو نباشی میمیرم از غم / میدونم تو عاشق من میشی کم کم
منم میشم همونی که میخوای حتما

 


  • admin bayan blog

موزیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی