دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود رمان جدید و زیبای گناهکار

admin bayan blog | چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

دانلود روز سایت تفریحی و سرگرمی

دانلود رمان جدید و زیبای گناهکار

دانلود رمان جدید و زیبای گناهکار

خلاصه داستان رمان گناهکار :
دانلود روز زندگی مو پر از سیاهی کردم. پر از نفرت و تاریکی..فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. انقدر که برای خودم این واژه ی گناهکار رو تکرار کردم تا تونستم کاری کنم بشه ملکه ی ذهن و روح و قلبم.اون شعارش دوری از گناه بود ولی عملش… یک گناهکار حرفه ای بود..یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره تونست ظاهر شیشه ای وشکننده ش رو هزار تیکه کنه. و اونوقت بود که ظاهر زشت و پلید گناهانش نمایان شد. و من دیدم ، به چشم دیدم. بزرگترین گناهان اون افراد گناهکار رو دیدم و نفرت رو تو وجودم پرورش دادم. نفرت همون چیزی که بر قلب سنگی من حکومت می کرد.. من…آرشام… اسمم گناهکار ، رسمم تباهکار…

نام کتاب رمان : رمان گناهکار
نویسنده رمان گناهکار : fereshteh27
ژانر رمان : هیجان انگـیز ، اجتماعی ، عاشقانه ، پر رمز و راز
حجم کتاب رمان گناهکار : ۱۰٫۵ مگابایت
تعداد صفحات رمان گناهکار : ۱۷۶۲
قالب کتاب رمان گناهکار : PDF

با تشکر از fereshteh27 عزیز بابت نوشتن این داستان زیبا
———————————-
لینک دانلود رمان عاشقانه گناهکار با فرمت پی دی اف pdf
———————————-


  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی