دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سایت تاروت | فال تاروت کبیر | فال تاروت کائنات

admin bayan blog | سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

 آموزش انواع فال تاروت

سایت تاروت | فال تاروت کبیر | فال تاروت کائنات

 fal tarot kabir

فال تاروت کبیر رو در سایت فال تاروت بگیرید و از لذت گرفتن آن سرگرم شوید . مطمئنم که شما تا حالا از اینترنت و یا جاهای دیگه در زمینه فال و طالع بینی محصولاتی مانند فال تاروت آنلاین خریدین که اصلا کاربردی و اصولی نبودن و همش یه سری مقدمه چینی و یه سری تعریفات اولیه بودند.و نیاز شما را برآورده نکرده خب ما به شما به یاد می دیم که چگونه با ورق های تاروت (Tarot Cards) فال بگیریم؟ فالگیر برای گرفتن فال ورق، از تکنیک های خاصی برای تفسیر کارت های تاروت چیده شده استفاده می کند. هر کارت تاروت معنایی دارد که ممکن است با معنای کارت های دیگر نیز مرتبط باشد. با کنار هم گذاشتن معنای کارت های تاروت یک پیشگویی نسبتاً کامل از آینده ی فرد ارائه می شود. کسانی که در این کار خبره اند می گویند ورق های تاروت ابزاری برای غیب گویی هستند، و به کمک آن ها می توان آنچه که ممکن است در آینده در زندگی کسی رخ دهد را پیشگویی کرد.

از این اتفاقات در اینترنت زیاد اتفاق می افتد. و یک سری افراد سود جو هم از این جریان بهره میبرند.من هم مثل همه کسانی که الان با اشتیاق این مطالب را میخونن علاقه شدیدی به طالع بینی و فال دارم و خیلی در این زمینه فعالیت کردم.مژده خوبی که میخوام به همتون بدم اینه که ۶ ماه تلاش بیوقفه و مستمر با دوستان خوبم در اکثر نقاط ایران و چند تا از دوستان خوبم در خارج از ایران توانستیم یک دایره المعارف در زمینه آموزش اصولی انواع فال ها,انواع طالع بینی,پیش گویی شخصیت شناسی و علوم متافیزیک تهیه کنیم.

خیلی‌ها تاروت را یکی از روش‌های بنیادین برای تفال، شکوفایی روحی و حلقه‌ای برای متصل کردن آئین‌ها و مکاتب مختلف به یکدیگر می‌دانند. هر چند به درستی منشا آن مشخص نیست. اما سال‌هاست تاروت به جزء جدایی ناپذیر ابزار رازورزان مختلف تبدیل شده است. دو تا از معتبرین تاروت‌های دنیا یکی تاروت آرتور ویت معروف به دسته‌ی ویت می‌باشد و دیگری همین تاروت تحوت که کرولی با تلاشی طاقت‌فرسا با همکاری نقاشی به نام فریدا هریس، بر اساس مطالعات عمیق در نسخ قدیمی این نسخه از تاروت را خلق کرد. که مورد استفاده بسیاری از جادوگران پگاه زرین و سایر رازورزان عصر جدید می‌باشد. هر چند که نباید فکر کنید با خواندن این کتاب فال تاروت را یاد می‌گیرید، چرا که هر چند در این کتاب تاروت کاملا توضیح داده شده اما فرض بر این بوده که خواننده آشنایی مقدماتی‌ای با تاروت دارد، پس بهتر است در کنار این کتاب کتابی دیگر که نثری ساده‌تر و عملی تر دارد را نیز مطالعه بفرمائید تا از کتاب نهایت استفاده را ببرید.

 آنان فال تاروت را مدیوم مهمی در حوزه غیبگویی تلقی می کنند. در این قسمت از آموزش فال تاروت، به نکته های کلیدی و مهمی که هر فالگیر و مراجعه کننده برای فال باید بداند اشاره خواهد شد. شرایط فالگیر فال تاروت حتماً باید توسط فالگیرهای معتمد و خبره انجام شود. یعنی کسانی که علاوه بر تسلط به تفسیر ورق های تاروت، دارای استعداد ذاتی غیبگویی و پیش بینی آینده باشند و حس ششم آنان قوی باشد. طرز قرار گرفتن ورق ها نیز باید صحیح باشد و به درستی تفسیر شود. فالگیر کارت های تاروت را بر اساس ترتیبی که چیده شده اند و معنای خود کارت ها تفسیر می کند. معنای کارت نزد تمام فالگیرها تقریباً یکسان است.

فال تاروت کبیر اصل

با این حال، گاهی پیش می آید که یک فالگیر با استعداد و خبره از حس ششم و انرژی های ساطع شده از مراجعه کننده نیز برای گرفتن فال استفاده کند. محل گرفتن فال تاروت فال تاروت مکانی که فال تاروت در آن انجام می گیرد نیز حائز اهمیت است. بعضی محیطها چشم باطنی فالگیران را فعال تر می کنند. البته خصوصی بودن جلسه فالگیری در اولویت اول قرار دارد. مراجعه کننده نباید در زمان خوانده شدن فال دچار اضطراب باشد.

عامل راحتی میان فالگیر و مراجعه کننده، تردید درباره ی صحت فال ورق را به حداقل می رساند. نکات مهم فال تاروت هر فالگیر باید این را بداند که زمان یک عامل تعیین کننده است. مراجعه کننده باید از چیزهایی آگاهی پیدا کند که در نزدیک ترین زمان رخ خواهند داد. مشکلاتی که در آینده رخ خواهند داد باید مشخص شوند تا بتوان در اسرع وقت راه حلی برای آن ها پیدا کرد یا به کلی از وقوع آن ها جلوگیری نمود. دو تکنیک در گرفتن فال تاروت، نیت دقیق و تمرکز است.

مراجعه کننده باید از ژرفای قلب خود به کارت های تاروت اعتماد کند و نیت خود را با صداقت در ذهن داشته باشد. تمرکز نیز موجب می شود فالگیر بتواند اطلاعاتی را که برای پاسخ دادن به پرسش های مراجعه کننده لازم است کسب کند. حتی انجام مدیتشین پیش از شروع جلسه فال می تواند بسیار مفید باشد. به این ترتیب اگر فالگیر دارای مهارت های کافی برای خواندن کارت ها و چشم باطنی قوی باشد، مراجعه کننده می تواند مطمئن باشد که کارتهای تاروت، او را در جریان اتفاقات آینده زندگی راهنمایی خواهند کرد. در بخش های بعدی اموزش فال تاروت، به نحوه چیدن کارت ها و ساختار دسته های ورق تاروت خواهیم پرداخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی