دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شاهزاده کریستینا دختر پادشاه اسپانیا به دادگاه احضار شد

admin bayan blog | چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

شاهزاده کریستینا دختر پادشاه اسپانیا به دادگاه احضار شد

مجموعه : مجله خبری روز

شاهزاده کریستینا دختر پادشاه اسپانیا به دادگاه احضار شد

 
یک قاضی اسپانیایی شاهزاده کریستینا، دختر پادشاه اسپانیا را برای پاسخگویی به اتهامات پولشویی و تخلف مالیاتی به دادگاه احضار کرد. دربار اسپانیا اعلام کرده است که به این تصمیم قضایی "احترام می‌گذارد. قاضی ژوزه کاسترو در راستای بررسی اتهامات وارده به شاهزاده کریستینا دختر پادشاه اسپانیا، وی را برای پاسخگویی برای روز ۸ مارس به دادگاهی در پالما د مایورکا احضار کرد.

شاهزاده کریستینا، ۴۸ ساله و جوان‌ترین دختر خوان کارلوس و ملکه سوفیا‌، مظنون به همدستی با شوهرش در پولشویی و فرار از پرداخت مالیات است.قاضی کاسترو در ماه آوریل سال گذشته آغاز تحقیقات علیه شاهزاده کریستینا را اعلام کرده بود اما چند هفته بعد این تصمیم توسط دادگاه استانی به علت ناکافی بودن دلایل لغو شد.شوهر شاهزاده کریستینا نیز متهم به سوء‌استفاده چندین میلیون یورویی از پول مالیات‌دهندگان شده و پرونده وی از چندی پیش به جریان افتاده است خانواده سلطنتی اسپانیا روز سه‌شنبه (۷ ژانویه/ ۱۷دی) اعلام کرد که به "این تصمیم قضایی احترام می‌گذارد".
 

شاهزاده کریستینا دختر پادشاه اسپانیا به دادگاه احضار شد

ایناکی اوردانگارین، شوهر شاهزاده کریستینا، نیز متهم به سوء استفاده چندین میلیون یورویی از پول مالیات‌دهندگان شده و پرونده وی از چندی پیش به جریان افتاده است. این پرونده ضربه بزرگی به وجهه خانواده سلطنتی در اسپانیا وارد آورد و تأثیر منفی برافکار عمومی گذاشت.به گزارش پارس ناز اوایل ماه نوامبر برخی از املاک ایناکی اوردانگارین از جمله نیمی از یک ویلای لوکس که وی به همراه همسرش در محله ثروتمندنشین شهر بارسلونا صاحب آن هستند، از سوی دولت ضبط شد.شاهزاده کریستینا نخستین خویشاوند نزدیک به پادشاه اسپانیاست که به عنوان مظنون بایستی در دادگاه حاضر شود.

لطمه به اعتبار دربار ایناکی اوردانگارین و یکی از شرکای تجاری وی مظنون به سوءاستفاده ۶ میلیون یورویی از اموال دولتی هستند که در اختیار خیریه‌های تحت مدیریت او بوده است. شاهزاده کریستینا تا سال ۲۰۰۶ عضو هیئت مدیره شرکتی متعلق به شوهرش بوده است.افزون بر آن هر دوی آن‌ها مالک شرکتی به نام Aizoon هستند که ظاهرا شرکتی صوری برای مخفی کردن تخلف‌های مالیاتی و پولشویی بوده است.

رسوایی‌های مالی خاندان سلطنتی در اسپانیا در سال‌های گذشته به شدت از محبوبیت آنان در افکار عمومی کاسته است. در سال ۲۰۱۲ خوان کارلوس به دلیل شکستگی لگن خاصره تحت مداوا قرار گرفت و همین امر منجر به فاش شدن سفر شکاری پرهزینه وی به آفریقا شد.این سفر زمانی صورت گرفته بود که اسپانیا دست به گریبان بحران عمیق مالی و اقتصادی بود و همین امر انتقادها را بیش از پیش بر انگیخت. اکتبر سال ۲۰۱۱ پژوهشی در اسپانیا صورت گرفت که نشان می‌داد نه تنها اعتبار دربار نزد مردم به‌شدت لطمه دیده، بلکه بسیاری از جوانان اسپانیایی نیز اصولا مخالف پادشاه و پادشاهی هستند.

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی