دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عکس دیدنی فاطمه معتمد آریا در اینستاگرام

admin bayan blog | پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

عکس دیدنی فاطمه معتمد آریا در اینستاگرام

عکس دیدنی فاطمه معتمد آریا در اینستاگرام

اینستاگرام فاطمه معتمد آریا, عکس جدید اینستاگرام فاطمه معتمد آریا, عکس جدید فاطمه معتمد آریا, عکس فاطمه معتمد آریا, عکس های جذاب فاطمه معتمد آریا, عکس های دیده نشده فاطمه معتمد آریا, عکس های فاطمه معتمد آریا, عکس های فاطمه معتمد آریا 94, فاطمه معتمد آریا, فاطمه معتمد آریا در خارج کشور

فاطمه معتمد آریا از بازیگران برجسته سینما و تلویزیون کشورمان، تصاویری متفاوت از خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.معتمد آریا در فیلم‌های کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی، محسن مخملباف، رخشان بنی اعتماد و بهمن فرمان‌آرا بازی کرده و بازی او بارها موردتوجه و تحسین قرار گرفته‌است.معتمد آریا فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر تهران است که از سال ۶۴ بازیگری در سینما را با فیلم جدال آغاز کرد.

معتمدآریا فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر تهران است. وی با شرکت در کلاس‌های موسیقی، نقاشی، فیلمسازی، تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به اجرای نمایش‌های عروسکی و تئاترهای کودکان در سراسر کشور پرداخت.

 

 

همکاری با گروه تئاتر دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا و با صدا و سیما درزمینهٔ کارهای کودکان و تئاتر زنده و عروسکی از سوابق هنری اوست. شروع فعالیت وی در تلویزیون با عروسک‌گردانی مجموعهٔ مدرسه موش‌ها در سال ۱۳۶۰ آغاز شد.

عکس دیدنی فاطمه معتمد آریا در اینستاگرام

 

او از سال ۶۴ بازیگری در سینما را با فیلم جدال آغاز کرد. از نقش‌آفرینی‌های محبوب معتمدآریا باید به بازی‌هایش در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی اشاره کرد. این سه نفر با همکاری در چندین فیلم از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، دختر شیرینی فروش و یکی بود و یکی نبود و زیر درخت هلو یکی از موفق‌ترین گروه‌های هنری در سینمای ایران هستند.

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی