دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا + بیوگرافی کامل مهراوه شریفی نیا

admin bayan blog | پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا تصاویر جدید مهراوه شریفی نیا تصاویر مهراوه شریفی نیا جدید ترین عکس های مهراوه شریفی نیا جدیدترین عکس های مهراوه شریفی نیا عکس اینستاگرام مهراوه شریفی نیا عکس جدید مهراوه شریفی نیا عکس سلفی مهراوه شریفی نیا عکس مهراوه شریفی نیا عکس های اینستاگرام مهراوه شریفی نیا عکس های جدید مهراوه شریفی نیا عکس های مهراوه شریفی نیا مهراوه شریفی نیا

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا + بیوگرافی کامل مهراوه شریفی نیا

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا

عکس های جدید مهراوه شریفی نیا

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا

در این قسمت از دانلود روز برای شما عزیزان عکس سلفی مهراوه شریفی نیا + بیوگرافی مهراوه شریفی نیا قرار داده شده است .

عکس های جدید مهراوه شریفی نیا

((بیوگرافی مهراوه شریفی نیا))

مهراوه شریفی نیا (۲۹ فروردین۱۳۶۰، تهران) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می‌باشد. او فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است. شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

در کودکی در دو فیلم بازی کرد. در مجموعه امام علی (ع) هم در نقش کودکی‌های قطام ظاهر شد. اما بعد از چند سال بازی او در فیلم زیر پوست شهر مورد توجه قرار گرفت. بازی او شباهت‌های بسیاری به بازی مادرش دارد.

دزد عروسک‌ها (۱۳۶۸)
روز خاکستری (۱۳۷۰)
این قافله عمر (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۱)
امام علی (ع) ( مجموعه تلویزیونی ۷۴/۱۳۷۰)
زیر پوست شهر (۱۳۷۸)
شبحی در تاریکی (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۵)
قصه‌های رودخانه سیاکیا (مجموعه، ۱۳۷۸)
دختری به‌نام تندر (۱۳۷۹)
پرنده‌ای از قفس پرید (۱۳۷۹) 

 

مصاحبه با مهراوه شریفی نیا در رابطه با سریال کیمیا

مهراوه شریفی نیا از بازی در «کیمیا» می‌گوید؛ از دشواری‌های کار در شهرستان و از جان مایه‌گذاشتن، از اینکه ایفای نقش اصلی این سریال برای او نوعی طی طریق است و او که بعد از ۲۲ سال در «کیمیا» با مادرش همبازی شده، آنقدر این سریال را دوست دارد که وقتی سرکار نیست دلش برای آن تنگ می‌شود.

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درباره همکاری با پروژه «کیمیا» و ایفای نقش اصلی آن توضیح داد: زمانی که بازی من شروع شد، ۷۵ قسمت اول فیلمنامه آماده بود. قسمت‌های بعدی کار هم به ۲۰ سال بعد از زمان فعلی سریال، مربوط می‌شود و یک پرش زمانی در سریال وجود دارد. بخشی که ما کار می‌کنیم با فیلمنامه کامل است گرچه بازنویسی‌هایی هم شکل می‌گیرد و بعد یک پرش زمانی داریم که متن آن زمان کلید خوردن سریال نهایی نشده بود.

خودمان را محک می‌زنیم

وی درباره دشواری‌های بازی در این اثر گفت: این کار بسیار سخت و در عین حال لذت بخش است. شاید همه‌مان داریم یک جورهایی خودمان را محک می‌زنیم. تا به حال دشواری‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. ۶ ماه که در جنوب کشور بودیم و جز دوری از خانه و فشار سنگین نقش و بودن در آبادان و خرمشهر که دارای خاک عجیبی است و مردمان مهربان و دوست داشتنی دارد، کار سخت است و بازی در شهرستان به سادگی کار در تهران نیست.

فرزند آزیتا حاجیان تأکید کرد: «کیمیا» اولین تجربه سریال ۱۰۰ قسمتی با این تعداد بازیگر و لوکیشن است و همه تلاششان را می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا نتیجه کار خوب شود. واقعا کار سخت و طاقت فرسایی است.

با «کیمیا» طی طریق می‌کنم

شریفی‌نیا درباره تفاوت‌های این نقش با دیگر کاراکترهایی که بازی کرده، تصریح کرد: کیمیا کامل است. بازی در این نقش اگر بگویم نوعی سلوک شعاری می‌شود اما یک نوع طی طریق است. کیمیا یک بسته از یک انسان است که چیزهای بسیار زیادی را با او تجربه می‌کنم. او یک انسان انقلابی است اما اگر انقلابی هم نبود من مشابه نقش او را بازی نکرده‌ بودم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم انسان‌ها همگی منحصربه فرد هستند و من اگر ۴۰ نقش معتاد را هم بازی کنم چون هر کدام از این‌ها زندگی و خانواده و شرایط متفاوتی داشتند.

بلد نیستم خیلی خوب یا بد باشم

این بازیگر درباره معضل پیشنهاد کاراکترهای مشابه بر اساس نقشی که یک بازیگر در آن گل می‌کند، توضیح داد: من تا به حال شخصیت تک بعدی بازی نکرده‌ام. بلد نیستم خیلی خوب باشم یا خیلی بد باشم. همه‌مان همینطوری هستیم. یک عالمه کار خوب داریم و یک عالمه کار بد. همه آدمیم!‌ من اگر نفهمم شخصیتی که نقش او را بازی می‌کنم چرا کار خوب یا بدی انجام می‌دهد نمی‌توانم آن را بازی کنم. در این کار تلاشم را کرده‌ام انسان ارائه بدهم.

شریفی‌نیا تجربه بازی در کنار مادرش در نقش مادر و دختر را این چنین توصیف کرد: خیلی دلچسب است. من و مامان بعد از ۲۲ سال دوباره مادر و دختری در کنار هم بازی می‌کنیم. این تجربه دلچسب حال مرا خوب می‌کند و چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

آغوش مادرم حس و حال دیگری به من می‌دهد

وی افزود: حس و حال سریال خیلی واقعی‌تر شده و خیلی به من کمک کرده که مادر واقعی‌ام در کنارم است. جدا از اینکه او به من کمک می‌کند که بهتر باشم، وقتی در آغوش او می‌روم نمی‌دانم ضربان قلبم یا چیست که حس و حال دیگری به من می‌دهد و حس عجیب و غریبی دارم.

بازیگر نقش کیمیا یادآور شد: بازیگران خوبی در این پروژه هستند و کار کردن با تک تک این عزیزان باعث افتخار من است. هم‌بازی‌های مستقیم من پوریا پورسرخ و مهدی پاکدل هستند. با پورسرخ که پیش از این دو بار در «ساعت شنی» و «روز حسرت» همبازی بودم. خانواده‌مان هم که شامل حسن پورشیرازی، مادرم و علی شادمان می‌شود. اتفاقات خوبی در این سریال افتاده و من راضی‌ام. همه چیز خیلی دلتنگ‌کننده‌ است و وقتی سر کار نیستم خیلی دلم برای همه تنگ می‌شود.

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا

عکسهای مهراوه شریفی نیا اسفند 94, بیوگرافی مهراوه شریفی نیا اسفند 94, تصاویر مهراوه شریفی نیا اسفند 94, جدیدترین عکسهای مهراوه شریفی نیا اسفند 94, جذاب ترین عکس مهراوه شریفی نیا اسفند 94, مهراوه شریفی نیا اسفند 94, درباره مهراوه شریفی نیا اسفند 94, زیباترین عکس مهراوه شریفی نیا اسفند 94, عکس مهراوه شریفی نیا در جشنواره فیلم فجر اسفند 94, عکس مهراوه شریفی نیا اسفند 94, عکس مهراوه شریفی نیا  اسفند 94, عکسهای مهراوه شریفی نیا اسفند 94, فیلم جدید مهراوه شریفی نیا اسفند 94, ناب ترین عکس مهراوه شریفی نیا اسفند 94, همسر مهراوه شریفی نیا

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی