دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عکس سلفی چکاوک بازیگر سریال چکاوک + بیوگرافی فحریه اوچن

admin bayan blog | پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

عکس سلفی چکاوک بازیگر سریال چکاوک + بیوگرافی فحریه اوچن

فحریه اوچن بیوگرافی فحریه اوچن اینستاگرام فحریه اوچن عکس سلفی چکاوک بیوگرافی چکاوک بازیگر چکاوک بیوگرافی چکاوک عکس های چکاوک بازیگر سریال چکاوک اینستاگرام چکاوک تصاویر چکاوک بازیگر سریال چکاوک عکس های اینستاگرام فحریه اوچن عکس های جدید چکاوک بازیگر سریال چکاوک

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عکس سلفی چکاوک بازیگر سریال چکاوک + بیوگرافی فحریه اوچن

عکس سلفی چکاوک

عکس سلفی چکاوک بازیگر سریال چکاوک + بیوگرافی فحریه اوچنپ

عکس سلفی چکاوک بازیگر سریال چکاوک + بیوگرافی فحریه اوچن

عکس سلفی چکاوک

در این قسمت عکس سلفی چکاوک بازیگر سریال چکاوک + بیوگرافی فحریه اوچن را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

عکس سلفی فحریه اوچن

عکس سلفی فحریه اوچن

عکس سلفی فحریه اوچن

عکس سلفی فحریه اوچن

بیوگرافی چکاوکدر سریال چکاوک

فحریه اوچن ( fahriye evcen ) بازیگر زیبای نقش موروت ( مورکا ) در سریال ترکیه ای کورت سعید و شورا و بازیگر نقش نژلا در سریال برگریزان متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۶ در شهر سولینگن آلمان است .

فحریه کودکی و نوجوانی سختی را در آلمان گذرانده به طوریکه در ۷ سالگی خانه شان توسط نئونازیهای آلمانی سوزانده میشه و زمانی هم که مشغول تحصیل در رشته جامعه شناسی در دانشگاه دوسلدورف هاینریش بوده از دانشگاه اخراج میشه . بعد از این واقعه به همراه مادرش به ترکیه برمی گردد و در دانشگاه بوغازی درسش را ادامه میدهد و از آن دانشگاه فارق التحصیل میشود .


در سال ۲۰۰۵ به طور غیر حرفه ای وارد دنیای بازیگری میشود و در سال ۲۰۰۸ اول کار بازیگری حرفه ای اش به وی پیشنهاد میشود .
فحریه اوچن در حال حاضر رابطه عاشقانه ای با بوراک اوزجویت ( بازیگر نقش مارکوش اوغلو بالی خان در سریال ترکیه ای حریم سلطان و نقش کامران در سریال چکاوک ) دارد و در سریال چکاوک در نقش فریده همبازی بوراک بوده است .

بازیگر نقش موروت تاکنون در فیلمها و سریال های زیر بازی کرده است و در سریال سعید و شورا با کیوانچ تاتلیتوگ و بیرکان سوکولو و فرح زینب عبداله و اوشان چاکیر و الچین سانگو همبازی است .
همچنین فحریه ( بازیگر نقش نجلا تکین ) در سریال برگریزان با گوکچه بهادیر ( بازیگر نقش آیسل ) و دنیز چاکر ( بازیگر نقش شاه سلطان ) همبازی است .

رابطه بوراک و فحریه حقیقت داره ؟

بوراک اوزجویت ( بازیگر نقش مارکوش اوغلو بالی خان ) در سریال ترکیه ای حریم سلطان و مروه بولوگور ( بازیگر نقش زینب در سریال کوزی گونی و نقش نور بانو همسر شاهزاده سلیم در سریال حریم سلطان ) که تا چندی پیش زن و شوهر بودند با جدایی از همدیگر زندگی جدید را تجربه میکنند .


مروه بولوگور که با خواننده مشهور ترک ” مورات دالکلیک ” در ارتباط است و خبرهایی هم از رابطه بین بوراک و یکی از بازیگران معروف ترکیه به نام ” فحریه ” به گوش میرسد که با هم در سریال ” Calıkusu ” نیز بازی کرده اند .

پس از گذشت چندین روز از انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه رابطه احساسی عمیقی بین بوراک و فحریه بازیگر سرشناس سینمای ترکیه وجود دارد ( فحریه اوچن رو با بازی در نقش موروت در سریال کورت سعید و شورا و نقش نجلا در سریال برگریزان میشناسید ) ، این دو دوست قدیمی با تکذیب این اخبار، اعلام کردند که این احساس حقیقت ندارد و از خبرنگاران خواستند تا دیگر اطلاعاتی مربوط به زندگی خصوصی شان را در رسانه های جمعی منتشر نکنند.

فیلم های  فجریه اوچن
Asla Unutma
Hasret
Cennet
Aşk Tutulması
Yaprak Dökümü
Takiye:Allah Yolunda
Sinyora Enrica ile İtalyan Olmak
Yalancı Bahar
Evim Sensin
Veda
Çalıkuşu
Kurt Seyit ve Şura
Aşk Sana Benzer

عکس سلفی چکاوک

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی