دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کریس پاین بازیگر زن شگفت انگیز شد

admin bayan blog | چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

 کریس پاین بازیگر زن شگفت انگیز شد

 کریس پاین بازیگر زن شگفت انگیز شد

پس از مدت ها کریس پاین اعلام کرد که نقشی از فیلم زن شگفت انگیز را پذیرفته و در این فیلم بازی خواهد کرد.این بازیگر مشهور ۳۴ ساله که سابقه بازی در فیلم های معروف بسیاری را داشته است قرار داد خود را برای بازی در فیلم زن شگفت انگیز در نقش استیو تروور امضا کرده است.

کریس پاین در این فیلم در نقش استیو تروور است که نقش مقابل گل گدوت را بازی خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید که در این نقش نیز موفق خواهد بود یا خیر.حدس و گمان ها و شایعات از این سخن می گویند که این نقش او همانند فیلم فانوس سبز خواهد بود که فقط تفاوتش با آن در لباس پوشش آن خواهد بود اما خودش اشاره کرد که هیچگاه خودش را در یک نقش تکرار نخواهد کرد.

داستان این فیلم از این قرار است که زن شگفت انگیز استیو تروور خواهد شد که یک افسر اطلاعاتی هوایی ارتش آمریکا است و بعد از سقوط زن شگفت انگیز پرستارش می شود و داستان ادامه می یابد.

زن شگفت انگیز با نقش آفرینی گل گودت به عنوان ابر قهرمان و به کارگردانی پتی جنکینز در حال ساخت است و تا سال ۲۰۱۷ آماده خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی