دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اس ام اس تبریک ولنتاین سال ۲۰۱۶

admin bayan blog | شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

اس ام اس تبریک ولنتاین سال ۲۰۱۶

اس ام اس تبریک ولنتاین سال 2016

دلم همچو آسمان پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید
شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند
———————————————————————-
سلام درسته که نشد برات هدیه و قلب و شکلات بخرم
اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی
همیشه دوست دارم
سپندار مذگان مبارک

———————————————————————-
 اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶
اس ام اس عاشقانه

———————————————————————-
اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم
اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم
اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم
دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم
ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم
———————————————————————-
صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است
صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد
صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا

———————————————————————-
سری پنجم اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶

———————————————————————-
ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار
نگاهی ، یادی ، خاطره ای ،
برای آن روز که فراموش خواهیم کرد
که روزی چقدر عاشق بودیم . . .
———————————————————————-
عشق من تو باش
نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم
تو باش
تا در دنیای بزرگ تنهاییم ، تنها ترین باشی..

———————————————————————-
سری پنجم اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶

———————————————————————-
هر چی عشقه با نگینش
هر چی خوبه بهترینش
آسمونا با زمینش
تقدیم تو باد بهترینم
———————————————————————-
دلشوره اگر هست تویی تو
صد خاطره در محفل من هست تویی تو
غیر از تو کسی در دل من جای نداره
یک دوست اگر حاصل من هست تویی


  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی