دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امیر تتلو از صدا و سیما شکایت می کند!

admin bayan blog | سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ

امیر تتلو از صدا و سیما شکایت می کند!

789964

امیر تتلو از صدا و سیما شکایت می کند,شکایت امیر تتلو از مجری و توهین مجری برنامه بیست و سی و خبرنگار صدا و سیما علی رضوانی به امیر تتلو !امیر تتلو خواننده دست از جنجال برنمی‌دارد؛ او این‌بار گفته اگر صداوسیما تصویرش را شطرنجی کند از این سازمان شکایت می‌کند.امیرحسین مقصودلو، از جمله خواننده‌هایی است که سال‌ها در داخل کشور بدون مجوز فعالیت کرده و اکنون در تلاش است تا برای ادامه فعالیت هنری خود مجوزهای لازم را اخذ کند.

وی چندی پیش آهنگی را در خصوص انرژی هسته‌ای خواند که با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران و شبکه نصر تی وی به یک کلیپ ویدئویی تبدیل شد.

مقصودلو که هوادارن وی، او را با نام «تتلو» می‌شناسند، در واکنش به گزارش «خارج از گود» اخبار ۲۰:۳۰ که مطالبی را درباره وی بیان کرد، در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشت:‌ “آقا چرا شطرنجی میکنین مارو؟! مگه ما قاتل یا متجاوزیم!؟ میخوای نشون ندی نشون نده این صد بار! چرا بی‌احترامی می‌کنید به آدم؟ اصلاً مجوز نداشتن کارام چه ربطی به فوتبال یا صدا و سیما داره! یه دفعه دیگه اگه صدا و سیما منو شطرنجی نشون بده از دستشون شکایت میکنم”.


  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی