دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خیلی مهمی

admin bayan blog | يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خیلی مهمی

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خیلی مهمی با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید عماد بنام خیلی مهمی :

خیلی عزیزی واسه من خودت ولی نمیدونی

زندگی رویایی میشه اگه کنارم بمونی

مهمترین آدمی که تو زندگیم دارم تویی

تنها کسی که از رو عشق فقط دوسش دارم تویی

خیلی مهمی واسه من بیشتر از این که فک کنی

زیرو رو میکنی منو وقتی که گریه میکنی

خیلی مهمی واسه من خیلی مهمی واسه من

نهایت نیازمی تو اوج دلواپسیام هر جایه دنیا که بری بازم به دنبالت میام

هم ضربانه قلبمی هم یه هوا واسه نفس

خیال نکن که عشقه من بوده به تو از رو هوس

خیلی مهمی واسه من بیشتر از این که فک کنی

زیرو رو میکنی منو وقتی که گریه میکنی

خیلی مهمی واسه من خیلی مهمی واسه من

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خیلی مهمی

♫♫♫♫♫♫

خیلی عزیزی واسه من خودت ولی نمیدونی زندگی رویایی میشه اگه کنارم بمونی

مهمترین آدمی که تو زندگیم دارم تویی تنها کسی که از رو عشق فقط دوسش دارم تویی

خیلی مهمی واسه من بیشتر از این که فک کنی زیرو رو میکنی منو وقتی که گریه میکنی

خیلی مهمی واسه من خیلی مهمی واسه من

نهایت نیازمی تو اوج دلواپسیام هر جایه دنیا که بری بازم به دنبالت میام

هم ضربانه قلبمی هم یه هوا واسه نفس خیال نکن که عشقه من بوده به تو از رو هوس

خیلی مهمی واسه من بیشتر از این که فک کنی

زیرو رو میکنی منو وقتی که گریه میکنی

خیلی مهمی واسه من خیلی مهمی واسه من

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خیلی مهمی

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خیلی مهمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی