دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی

admin bayan blog | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی با بالاترین کیفیت
ترانه : امید طهماسبی , تنظیم و میکس و مستر : حسین غمگین
ویلن ارکستر : احسان رنجور , قانون : سهند یعقوبی

این آهنگ تیتراژ برنامه ماه رمضان می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی :

یه ساله که چشم انتظارم خدا به مهمونیه با تو دعوت بشم
تو هم صحبت مهربمونه منی کنار تو لبریز آرامشم
میشه تویه این خونه راهم بدی میشه باز یه مهمون حسابم کنی
میدونم که سخته ببخشی منو تو میتونی حتی جوابم کنی
واسه با تو بودن خدا حاضرم تمومه چیزایی که دارم بدم
به عشق تو حتی بمیرم کمه نگاه کن چه ماهی من عاشق شدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی

♫♫♫♫♫♫

واسه با تو بودن خدا حاضرم

تمومه چیزایی که دارم بدم
به عشق تو حتی بمیرم کمه

نگاه کن چه ماهی من عاشق شدم

واسه با تو بودن خدا حاضرم تمومه چیزایی که دارم بدم
به عشق تو حتی بمیرم کمه نگاه کن چه ماهی من عاشق شدم

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی