دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید و غمگین مجید اخشابی به نام دلتنگ فردا

admin bayan blog | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دلتنگ فردا

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دلتنگ فردا با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : اسحاق انور , آهنگساز : مجید اخشابی , تنظیم کننده : حمید اکبرزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دلتنگ فردا :

شدم آینه عشقت بیا خود را تماشا کن
بیا و خیره شو در من مرا یک لحظه زیبا کن
بیا تکثیر شو در من به تعداد نفس هایم
بیا و با خیال خود مرا دلتنگ فردا کن
خدایا مهربان بودی از این پس مهربانتر باش
به کف یک قطره دل دارم به لطف خویش دریا کن
خدایا مهربان بودی از این پس مهربانتر باش
به کف یک قطره دل دارم به لطف خویش دریا کن

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دلتنگ فردا

♫♫♫♫♫♫

دلم میگیرد از دنیای بی خورشید آه ای دوست
محبت کن کمی از گوشه ی این پرده را وا کن
مرا بر دفتر هستی به خط آسمان بنویس
زمین در فهم خود گیرست مرا تنها تو معنا کن
تمام چوب خط ها را بزن پای همان ابلیس
برای بنده ای چون من حساب تازه ای وا کن
ازین شاخه به آن شاخه به غفلت میپری ای دل
برو گمگشته خود را درون خویش پیدا کن
برو گمگشته خود را درون خویش پیدا کن

  • admin bayan blog

نظرات  (۱)

مجید اخشابی یکی از بهترین خواننده ها هستش
ممنون بابت لینک دانلود
اگرخواستید به ما هم سر بزنید
نقشه کلش آف کلنز
هک کلش آف کلنز
نقشه کلش آف کلنز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی