دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ شاد عربی حبیبی نور العین

admin bayan blog | جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

دانلود آهنگ شاد عربی حبیبی یا نور العین


به ادامه مطلب آهنگ شاد عربی حبیبی نور العین مراجعه کنید…

دانلود آهنگ شاد عربی حبیبی نور العین

حبیبی یا نور العین یا ساکن خیالی
عزیزم ای روشنی چشمان من ای کسیکه فکرمرا مشغول کرده ای
عاشق بقالی سنین و لا غیرک فی بالی
سالهاست که من عاشق توهستم و کسی نتوانست جای تو را بگیرد
اجمل عیون فی الکون انا شفتها
من دارم به زیباترین چشمان روی زمین نگاه میکنم
الله علیک الله على سحرها
واااای چه قدر زیبایی و جادویی که در چشمانتوست قشنگ است
عیونک معایا عیونک کفایا
چشمان تو مال من هستند و نور چشمان توکافیست
تنور لیالی
که شبهای من را روشن کند
قلبک ندانی و قال بتحبنی
قلب تو من را صدا زد و به من گفت دوستتدارم
الله علیک الله طمنتنی

 

دانلود اینجا کلیک کنید

دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ های عربی,دانلود آهنگ های شاد شاد عربی,دانلود رقص عربی,دانلود اهنگ برای رقص عربی,دانلود اهنگ های عربی,دانلود آهنگ حبیبی یا نور العین,دانلود آهنگ شاد عربی قدیمی,دانلود آهنگ شاد عربی,دانلود اهنگ تالار عروسی,دانلود آهنگ شا

  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی