دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود پلی بک آهنگ عماد طالب زاده عزیزم

admin bayan blog | سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

موزیک بیکلام عزیزم از عماد طالب زاده

موزیک بی نظیر وبه یاد ماندنی( بیکلام)عماد طالب زاده به همراه اجرای باراد مناسب برای اجرا و پلی بک

و همچنین تمرین خوانندگی با بالاترین کیفیت ممکن و دانلود از لینک مستقیم(رایگان)

  دانلود و توضیحات در ادامه مطلب…

 بخش جدید بیکلام برای اجرا (پلی بک) بعد از درخواست های متعدد کاربران سایت به دسته بندی سایت اظافه شد و از این پس موزیک هایی بیکلام درخواستی شما نیز با کیفیت مناسب در سایت دانلود روز قرارخواهد گرفت.



دانلود عزیزم بی کلام

متن آهنگ عزیزم عماد طالب زاده
 
 
 
عزیزم جای پات موند توی قلبم

نگاه کن جون من به دستای سردم

اگه تو دستامو بگیری چی‌ می‌شه

از غرورت بخدا چیزی کم نمی‌شه

نبودی بی‌ تو من یه دنیا غم داشتم

حالا میدونم تو زندگیم تورو کم داشتم

تا ابد تورو میزارم روی چشمام

تو دنیا بدون که فقط تورو می‌خوام


داره کم کم باورم می‌شه که عاشقت شدم
ازینکه عشقو به من دادی مدیون توام
عزیزم غصه نخور به پای عشقت میشینم
بخدا عاشقتم عوض نمیشم همینم


وجودم گرمیه نگاتو کم داره

با تو بودن به دلم شادی ر‌و‌ میاره

نگاه کن عزیزم به چشمت اسیرم

نظر که تو حسرت عشقت بمیرم

بیا که بخدا هم نفست میشم

هر روز‌و هرشبم دلواپست میشم

دلم با توو عشق تو جون میگیره

اگه نباشی‌ دل‌ روزی هزار بار میمیره


داره کم کم باورم می‌شه که عاشقت شدم
ازینکه عشقو به من دادی مدیون توام
عزیزم غصه نخور به پای عشقت میشینم
بخدا عاشقتم عوض نمیشم همینم
 

برچسب ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی