دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز

دانلود روز مدل 96 سایت دانلود روز آدرس جدید دانلود روز دانلود آهنگ دانلود سریال اخبار روز دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کیم ریچاردز بستری شد

admin bayan blog | جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ

دانلود روز سایت تفریحی و سرگرمی

کیم ریچاردز بستری شد

images

کیم ریچاردز پس از بازداشتش در بیمارستان بستری شد و خانواده اش اکنون نگرانش هستند.از منابع به دست رسیده متوجه شدیم که او می خواهد هر چه سریع تر از حبس خارج شود ولی خانواده اش از این کار خود داری کرده اند.ریچارد ۵۰ ساله در روز یکشنبه گذشته به اتحام دزدیدن بیش از ۱۰۰ مورد از یک نفر به نام San Fernando در کالیفرنیا دستگیر شد اما به قید وثیقه روز بعد آزاد شد.

او همچنین در بورلی هیلز نیز به اتهام مسمومیت های عمومی ، دعوا و مقاومت در برابر بازداشت در زمان مست شدن در یکی از هتل های بورلی هیلز دستگیر شده بود و پس از آن به مدت یک ماه در بازداشت به سر برد و در هیچ برنامه ای شرکت نداشت.

ریچاردز با التماس و گریه به ظاهر برنامه ریزی شده می خواست که دزدی خود از مغازه را نفی کند و خود را از این کار تبرعه کند. شوهر سابق او مونتی این حادثه را به عنوان “سوء تفاهم” توصیف کرد و گفت که الکل همسرش را  به این کار وا داشته است.


  • admin bayan blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام خوش اومدی روی ضربدر کلیک کن تا بتونی مطلب رو ببینی